Monday, September 23, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini

Assalammualaikum,

Hari ini kami telah menerima pelbagai tugasan semasa kelas amali. Kelam kabut tak cukup tangan sebab nak kejar masa untuk menyiapkan tugasan yang diberikan. Antara tugasan yang diberikan adalah kami perlu menulis satu pengalaman terbaik yang tidak dapat dilupakan.Oleh kerana saya malas nak korek otak fikir pengalaman yang paling berharga saya pilih  pengalaman mendapat anak buah yang pertama iaitu Nur Hairina Qaisara binti Hairul Izhan. Pertama kali saya mendapat anak buah adalah semasa berumur 18 tahun. Saya berasa amat gembira kerana selama ini saya tidak memiliki adik. Kehadiran Nur Hairina Qaisara telah menceriakan hari-hari saya dan keluarga dengan gelak tawanya. Kini, dia sudah berusia 4 tahun dan semakin nakal dengan gelagatnya. Dia kerap mencari gaduh dan menyakat saya apabila saya pulang ke ruamh. Dia juga amat menggilai kartun 'Pony' sehingga akan menjerit0jerit apabila melihat kartun tersebut. Gelagatnya menjengkelkan, namun saya tetap sayang kepada budak kerinting itu. Saya berharap dia akan membesar menjadi anak yang baik kepada kedua-dua ibu bapanya.



No comments:

Post a Comment